Portal Klienta stanowi autorski projekt Welcome Airport Services i jest aplikacją służącą do tworzenia „akt osobowych” przesyłki zarówno w imporcie jak i w eksporcie. Aplikacja, w przypadku eksportu, pozwala na awizowanie dostarczenia przesyłki do wybranego terminala cargo, podanie danych kierowcy dostarczającego przesyłkę, jej statusu celnego i wstępnych danych co do zawartości, ilości sztuk i wagi.
W przypadku importu pozwala na samodzielne przygotowanie dokumentu odbioru, poprzez wskazanie osoby odbierającej, numeru odprawy, ilości odbieranych sztuk i wagi przesyłki. Docelowo aplikacja będzie gromadziła w „aktach osobowych” przesyłki wszelką korespondencję na jej temat, dokumentację, oraz umożliwi pobieranie faktur rozliczających koszt obsługi przesyłki.
W naszej opinii Portal Klienta stanowi dopełnienie oferowanych przez linie lotnicze możliwości śledzenia przesyłki, rozszerzając, zwłaszcza w eksporcie zakres kontroli nad jej losem na obszar, kiedy przesyłka jest w „procesie” stawania się przesyłką lotniczą. Zachęcamy do korzystania z tego narzędzia.