Portal Klienta stanowi autorski projekt Welcome Airport Services i jest aplikacją służącą do tworzenia „akt osobowych” przesyłki zarówno w imporcie jak i w eksporcie. Aplikacja, w przypadku eksportu, pozwala na awizowanie dostarczenia przesyłki do wybranego terminala cargo, podanie danych kierowcy dostarczającego przesyłkę, jej statusu celnego i wstępnych danych co do zawartości, ilości sztuk i wagi.

W przypadku importu pozwala na samodzielne przygotowanie dokumentu odbioru, poprzez wskazanie osoby odbierającej, numeru odprawy, ilości odbieranych sztuk i wagi przesyłki. Docelowo aplikacja będzie gromadziła w „aktach osobowych” przesyłki wszelką korespondencję na jej temat, dokumentację, oraz umożliwi pobieranie faktur rozliczających koszt obsługi przesyłki.

W naszej opinii Portal Klienta stanowi dopełnienie oferowanych przez linie lotnicze możliwości śledzenia przesyłki, rozszerzając, zwłaszcza w eksporcie zakres kontroli nad jej losem na obszar, kiedy przesyłka jest w „procesie” stawania się przesyłką lotniczą. Zachęcamy do korzystania z tego narzędzia.

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji można znaleźć w naszej "Polityce Cookies".